Sunday, October 01, 2006

one big step


走了很久 很久 覺得自己走了很久

心裏很滿足 現實是不夠

究竟是我走了太久 還是走得不用力?

我該繼續 還是轉換 這一條沒有方向的路?


歲月栽培感情 突然右轉 我會失去平衡

腳步記載經驗 嘗試跌倒 我學習爬起身

無助 我感覺到迷失 海陸空任我游飛走

縂是要踏出一步 跨出超大的一步


跨出就不要害怕 他將是你的新夥伴

熱情 把腳子頭弄濕了 雙腳也快濕了

勇敢的踏上 把所有的投向它懷抱

2 comments:

Anonymous said...

I've noticed that you're improve & improve more on using your lovely LC-A. Really got LOMO feel lah! Actually The footsteps was shot in the afternoon. But it looks like you've shot in the evening & together with a spot light effect. Can sell to Gettyimages already...So curious to see more on your Penang's albums!

Anonymous said...

guna agfa?

Oh MAMA I wanna go Surfin'

All-inclusive 4D3N at Club Med Cherating, Kuantan, Malaysia